I když si mnoho firem nemůže stěžovat na své nabídky a zakázky, protože nyní se řemeslům a řemeslníkům daří, přesto je dobré myslet na to, že se doba může změnit nebo si raději nechat otevřená zadní vrátka. Nikdy nevíte, co se stane a je dobré být vidět. Investice do reklamy se bez pochyby vyplatí, ale je dobré, když to je reklama, co vám něco přinese. Investujte do vizitek, do vývěsní cedule, letáků, možná také internetové reklamy. Dobrým tahem je také inzerce firem. Ta totiž může pomoci shánět zákazníky.
Poptávky, které pomohou
„Zákazníci se zrovna nehrnuli, jen co je pravda. Občas nějaký byl, ale víte, jak to chodí. Konkurence je vysoká a v tom světě o zákazníka bojujeme. Dneska to je u nás jinak, ale když jsem se rozhodl tomu udělat přítrž, hledal jsem možnosti, jak přilákat zákazníky. Vytiskl jsem letáčky, roznesl je po okolí, zkoušel sociální sítě, investoval do vizitek. Nakonec jsem našel Trh poptávek, což znělo zajímavě. A tak jsem to vyzkoušel. Prohlídl jsem všechno a dospěl k závěru, že by to mohlo pomoci. Zaregistroval jsem tedy firmu a čekal, co se bude dít. Líbilo se mi, že jsem mohl komunikovat rovnou se zákazníkem, ne žádní zprostředkovatelé a poradci“ popisuje majitel stavební firmy.
„Tohle celé mi po měsíci přineslo první zakázku. Přišla konkrétní poptávka, já dal konkrétní nabídku a nakonec jsme si plácli. Po téhle zakázce přišla další a pak další. Ti, kteří byli spokojeni nás doporučovali dál a já jsem se dostal i s firmou z nejhoršího. Začalo se nám dařit, mohl jsem si dovolit oslovit firmy, které chtěly velké zakázky, a už to jelo. Poptávky firem jsem však nikdy nevzdal, čas od času od nich přijde poptávka a já rád dám svou nabídku. Nevím, jestli ten správný impuls byl právě Trh poptávek, ale pomohlo nám to“ uzavírá spokojeně pan majitel.